Jana Kupská

Bakalářská práce

Sociální reklama a současná dospívající generace

Social Advertising and the Current Teenage Generation
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá povědomí o sociální reklamě u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, jestli současná dospívající generace sleduje sociální reklamu a uvědomuje si její poslání a jestli je tato reklama schopna ovlivnit její chování. Teoretická část vymezuje pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu historie i současnosti, dále přibližuje teorii vnímání reklamy dospívající …více
Abstract:
The bachelor's thesis examines the awareness of social advertising among the current generation of adolescents.The aim of the thesis is to find out whether the current adolescent generation monitors social advertising and is aware of its mission and whether this advertising is able to influence its behavior. The theoretical part defines the concepts of social marketing and social advertising from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kupská, Jana. Sociální reklama a současná dospívající generace. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace