Klavírní dovednosti učitelek mateřské školy - případová studie – Bc. Michaela MALIŠOVÁ
Bc. Michaela MALIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Klavírní dovednosti učitelek mateřské školy - případová studie
Piano skills of nursery school teachers - case study
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakými klavírními dovednostmi disponují učitelky v Mateřské škole Frýdlant nad Ostravicí. Je rozdělena na tři oddíly. První oddíl obsahuje analýzu předmětů s výukou hry na klavír ve vybraných třech středních a třech vysokých školách na Moravě a Slezsku určených pro budoucí učitelky mateřských škol. V druhém oddílu je představena Mateřská škola Frýdlant nad Ostravicí …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out what piano skills teachers have in Nursery School in Frýdlant nad Ostravicí. It is divided into three parts. The first part contains the analysis of subjects with piano lessons in selected three secondary schools and three universities for future nursery teachers in Moravia and Silesia. The second part introduces the Nursery school in Frýdlant nad Ostravicí …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALIŠOVÁ, Michaela. Klavírní dovednosti učitelek mateřské školy - případová studie. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Specifika fotbalového slangu z pohledu školní mládeže i dospělých
Barbora TUČNÍKOVÁ -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Pedagogická diagnostika v prostředí mateřské školy
Jana Danihelová -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Připravenost pro klavírní práci s písní budoucích učitelek mateřské školy - případová studie
Jana VAŠUTOVÁ -
Klavírní škola Bettiny Schwedhelm „Klavierspielen mit der Maus“ (Hra na klavír s myší) se zaměřením na 2. díl
Miroslava Raková