Vztah mezi klasifikací a sociálním postavením žáka ve třídě 1. stupně základní školy – Mgr. Alexandra Křížová
Mgr. Alexandra Křížová
Diplomová práce
Vztah mezi klasifikací a sociálním postavením žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Relationship between grades and social position in the Primary school class
Anotace:
Diplomová práce „Vztah mezi klasifikací a sociálním postavením žáka ve třídě 1. stupně ZŠ“ je zaměřena na diagnostiku sociálních vztahů ve třídě a diagnostiku vzdělávacích výsledků žáka ve snaze potvrdit či vyvrátit jejich závislost v konkrétní třídě 1. stupně ZŠ.Abstract:
Diploma thesis „Relationship between grades and social position in the Primary school class” deals with diagnostics of school class focused on the position in the group and diagnostics of educational results with the aim to approve or disconfirm their correlations.Klíčová slova
Pedagogická diagnostika diagnostická kompetence učitele úspěšnost a neúspěšnost žáka ve škole diagnostika školní třídy sociometrie klima třídy projektivní metoda asociační diagnostika vzdělávacích výsledků autodiagnostika učitele Spearmanův koeficient pořadové korelace. Pedagogical diagnostics diagnostic competency of the teacher school success and nonsuccess diagnostics of school class sociometry classroom climate projective association method diagnostics of school results autodiagnostics of the teacher Spearman’s rank correlation coefficient.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ee0wc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Korelační koeficient
Věra Zemanová -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová -
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
Lauren Elizabeth McEvoy -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Kristýna Culková -
Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga
Dominika SILOVSKÁ