Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o – Bc. Viktor VALTR
Bc. Viktor VALTR
Bakalářská práce
Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o
Effeciency of communication flow exploitation analysis in company Michálek Elektro, s. r. o.
Anotace:
Úkolem tohoto projektu je analyzovat komunikační kanály v dané firmě. V první části Vás seznámím s komunikací a vysvětlím, co to vlastně jsou komunikační kanály a jak jich využít. V druhé části provedu analýzu komunikace ve firmě Michálek - Elektro, s. r. o. a dle dosažených výsledků pak navrhnu určitá opatření na zlepšení komunikace v této firmě. Doufám, že moje práce přinese firmě očekávaný užitek …víceAbstract:
In this project I describe communication and communication channels. I write about forms of communication and I explained how to use some communication tools. Also you can find useful information about marketing mix and it{\crq}s utilization in business there. In the Analytic part I will analyse the communication of the Michálek {--} Elektro, s. r. o. company. This company makes business with wiring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
1713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALTR, Viktor. \textit{Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/jttwui/.
Jak správně citovat práci
VALTR, Viktor. Analýza efektivnosti využívání komunikačních toků ve firmě Michálek Elektro, s. r. o. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Kanal im. Bati i ego porty: perspektiva dlya turizma
Simona FABIKOVÁ -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Televizní kanál ČT :D - dětský herec v seriálu pro děti
Eliška Bílková -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál
Iuliia Zhidkova -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach