Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ

Bachelor's thesis

Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci

Effectiveness of advertising on the economically inactive population
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti reklamy společnosti Telefónica O2 na skupině důchodců a studentů. Hlavním cílem je prokázat účinnost reklamy pomocí marketingového průzkumu, které bylo uskutečněno na vzorku studentů a důchodců z Ústeckého kraje. V teoretické části se práce zabývá problematikou marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se věnuje marketingovému …more
Abstract:
The bachelor work is devoted to the analysis of effectiveness advertising of Telefonica O2 to the students and pensioners. The main aim is demonstrated by effectiveness of advertising with using marketing research, which I aplicated to students and pensioners from Usti region. There are described issues of marketing, marketing mix and marketing comunication in the theoretical part of my bachelor work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ, Adéla. Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing