Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci – Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ
Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ
Bachelor's thesis
Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci
Effectiveness of advertising on the economically inactive population
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti reklamy společnosti Telefónica O2 na skupině důchodců a studentů. Hlavním cílem je prokázat účinnost reklamy pomocí marketingového průzkumu, které bylo uskutečněno na vzorku studentů a důchodců z Ústeckého kraje. V teoretické části se práce zabývá problematikou marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se věnuje marketingovému …moreAbstract:
The bachelor work is devoted to the analysis of effectiveness advertising of Telefonica O2 to the students and pensioners. The main aim is demonstrated by effectiveness of advertising with using marketing research, which I aplicated to students and pensioners from Usti region. There are described issues of marketing, marketing mix and marketing comunication in the theoretical part of my bachelor work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ, Adéla. \textit{Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ju2g7z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ, Adéla. Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
Klára Ježková -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?
Kateřina Obrová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama školy očima studentů
Pavel JANÍČEK -
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Veronika ZAJACOVÁ