Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ

Bakalářská práce

Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci

Effectiveness of advertising on the economically inactive population
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti reklamy společnosti Telefónica O2 na skupině důchodců a studentů. Hlavním cílem je prokázat účinnost reklamy pomocí marketingového průzkumu, které bylo uskutečněno na vzorku studentů a důchodců z Ústeckého kraje. V teoretické části se práce zabývá problematikou marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se věnuje marketingovému …více
Abstract:
The bachelor work is devoted to the analysis of effectiveness advertising of Telefonica O2 to the students and pensioners. The main aim is demonstrated by effectiveness of advertising with using marketing research, which I aplicated to students and pensioners from Usti region. There are described issues of marketing, marketing mix and marketing comunication in the theoretical part of my bachelor work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ, Adéla. Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing