Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům – Martin Čarek
Martin Čarek
Master's thesis
Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům
Source credibility and its factors influencing consumer trust in influencers
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikovat a analyzovat faktory, které ovlivňují dů-věru spotřebitele vůči influencerům, a prozkoumat, jak koncept source credibi-lity přispívá k porozumění těchto faktorů. V rámci práce byly aplikovány teore-tické koncepty z výzkumů Ohaniana (1990) a Munnukka et al. (2016), kon-krétně odbornost, atraktivita, důvěryhodnost a podobnost, za účelem zjištění, který typ influencera …moreAbstract:
The aim of the thesis is to identify and analyse the factors that influence consumer trust towards influencers and to explore how the concept of source credibi-lity contributes to the understanding of these factors. The theoretical concepts from the research of Ohanian (1990) and Munnukk et al. (2016), specifically expertise, attractiveness, credibility and similarity, were applied in the thesis to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94508
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Význam emoční inteligence z hlediska řízení lidských zdrojů
Denisa Vallabhapuram -
Umělá inteligence jako technologická výzva autorskému právu
Jan Zibner -
Umělá inteligence v trestním řízení
Dominik Maxa -
Emoční inteligence
Isabella Noel Smith -
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková