Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP – Bc. Ondřej Váňa
Bc. Ondřej Váňa
Diplomová práce
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Tools and importance of online communication for the success of SMEs
Anotace:
Obsahem diplomové práce Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP je vymezení online komunikace v marketingovém mixu podniku, trendů v této oblasti a jejich následná aplikace skrze analýzy na dva zkoumané podniky. Zkoumaným podnikem je internetová lékárna Pilulka.cz a prodejce lihovin společnost Internetové vinařství. Vypracované analýzy jsou srovnány s normativním pohledem marketingové komunikace …víceAbstract:
The content of the diploma thesis Tools and the importance of online communication for the success of SMEs is the definition of online communication in the marketing mix of the company, trends in this area and their subsequent application through analysis of the two researched companies. The researched company is the internet pharmacy Pilulka.cz and the seller of spirits the company Internetové vinařství …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q3mfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Trendy v online marketingu
Tereza Malkusová -
Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu
Jana JONÁŠOVÁ -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy v současném firemním a online vzdělávání
Josef Zvolenský -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka -
Rizikové formy komunikace českých dětí v online prostředí (aktuální trendy)
Monika VNUKOVÁ