The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty – Sára Dimovová
Sára Dimovová
Bakalářská práce
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Anotace:
Zákazníci mohou být rozděleni na loajální a neloajální v závislosti na stupni jejich věrnosti vůči značce. Chování zákazníků může být ovlivněno několika faktory, zejména jménem značky, kvalitou produktu, cenou, stylem, prostředím prodejny, kvalitou služeb nebo podporou projede. Tato práce prošetřuje jeden z těchto faktorů, a to podporu prodeje. Především se zabývá tím, jaký má podpora prodeje vliv …víceAbstract:
Customers can be distinguished as loyal, and non-loyal depends on their loyalty degree towards a brand. Customers behaviour can be influenced by many factors, such as brand name, product quality, price, style, store environment, service quality or promotions. This study investigates one of these factors, sales promotions, and what effect do they have on customers brand-switching behaviour in consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová