Sára Dimovová

Bakalářská práce

The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty

The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Anotace:
Zákazníci mohou být rozděleni na loajální a neloajální v závislosti na stupni jejich věrnosti vůči značce. Chování zákazníků může být ovlivněno několika faktory, zejména jménem značky, kvalitou produktu, cenou, stylem, prostředím prodejny, kvalitou služeb nebo podporou projede. Tato práce prošetřuje jeden z těchto faktorů, a to podporu prodeje. Především se zabývá tím, jaký má podpora prodeje vliv …více
Abstract:
Customers can be distinguished as loyal, and non-loyal depends on their loyalty degree towards a brand. Customers behaviour can be influenced by many factors, such as brand name, product quality, price, style, store environment, service quality or promotions. This study investigates one of these factors, sales promotions, and what effect do they have on customers brand-switching behaviour in consumer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava