Jakub Přichystal

Bachelor's thesis

Marketingové využití dat internetových obchodů

Marketing use of e-shops data
Anotácia:
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce …viac
Abstract:
This thesis describes how internet shops can use customer data in order to create more effective marketing processes. Goal is to get overview of customer behaviour and preferences by analysing available data. Options for better marketing campaign targeting and customer segmentation are provided using results of this analysis. Theoretical part of thesis describes data sources, using these sources and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedúci: Lucie Šperková
  • Oponent: Pavel Jašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48715