Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy – Bc. Barbora Ladrová
Bc. Barbora Ladrová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Marketing Communication in the Field of Children`s Entertainment
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti dětské zábavy. V tomto podnikatelském odvětví se nachází i projekt Diskotačení. Smyslem práce je charakterizovat a analyzovat možnosti a potřeby projektu Diskotačení při řešení problému měsíčních i denních výkyvů uskutečněných akcí. Nezbytné tedy bylo vytvořit nové pořady projektu Diskotačení a doplnit je vhodnou marketingovou komunikací. V práci …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communications in the field of children's entertainment. In this business sector there is also a project called ,Diskotačení‘. The purpose of this thesis is to characterize and analyse the possibilities and needs of the project ,Diskotačení‘ while solving the problem of monthly and daily fluctuations in the already realized actions. Therefore it was necessary to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cm8na/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková