Kateřina Musilová

Diplomová práce

Systém odměňování zaměstnanců v call-centrech

The Remuneration System of Employees in Call Centres
Anotace:
Tématem diplomové práce je systém odměňování zaměstnanců v call-centrech. Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení dosavadního způsobu odměňování telefonních operátorů za odvedenou práci formou motivační složky mzdy a dalších benefitů včetně případných návrhů, které pomohou zvýšit úroveň nabízených služeb vybrané telemarketingové firmy. V teoretické části vymezuji pojmy týkající se řízení lidských zdrojů …více
Abstract:
The theme of the diploma thesis is the system of remuneration of employees in call-centers. The target of diploma thesis was to evaluate the current system of remuneration telephone operators for their work in the form of motivational wage and other benefits, including any proposals that will help to increase the level of services offered chosen telemarketing company. In the theoretical part defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Jiří Franek
  • Oponent: Anna Urbanová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava