Bc. Nikola Mrnková

Master's thesis

Marketingový mix vybrané destinace

Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám tématem marketingového mixu vybrané destinace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které se týkají samotného marketingu destinace, jeho prostředí, marketingových analýz, marketingového mixu a výzkumu. V praktické části popisuji město Žatec, analyzuji jeho současnou situaci, nástroje marketingového mixu a konkurenty. Pomocí dotazníkového šetření hodnotím úspěšnost …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on the marketing mix of the selected destination. In the theoretical section the concepts related to destination marketing itself, its environment, marketing analysis, marketing mix, and research are explained. The practical part describes the city Žatec, analyzes its current situation, the tools of marketing mix and competitors. Using questionnaire survey I evaluate the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication