Marketingový mix vybrané destinace – Bc. Nikola Mrnková
Bc. Nikola Mrnková
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané destinace
Marketing Mix of the chosen Tourism Destination
Anotace:
V diplomové práci se zabývám tématem marketingového mixu vybrané destinace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které se týkají samotného marketingu destinace, jeho prostředí, marketingových analýz, marketingového mixu a výzkumu. V praktické části popisuji město Žatec, analyzuji jeho současnou situaci, nástroje marketingového mixu a konkurenty. Pomocí dotazníkového šetření hodnotím úspěšnost …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing mix of the selected destination. In the theoretical section the concepts related to destination marketing itself, its environment, marketing analysis, marketing mix, and research are explained. The practical part describes the city Žatec, analyzes its current situation, the tools of marketing mix and competitors. Using questionnaire survey I evaluate the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ou1rk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová