Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o. – Bc. Libor ZEZULKA
Bc. Libor ZEZULKA
Bakalářská práce
Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.
Communications activities of publishing Vogel Burda Communications, s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy …víceAbstract:
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEZULKA, Libor. Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
David Nguyen -
Komunikační strategie k cílové skupině nakladatelství Toužimský & Moravec
Martin Moravec -
Návrh komunikační strategie Kariérního centra
Kristýna Konečná