Bc. Aneta Podráská
Master's thesis
Význam a využití reklamy v hotelnictví
Advertisement Application in the Hospitality
Abstract:
Hotelnictví je specifickým oborem, kde působí velmi silná konkurence (nabídka velmi silně převyšuje poptávku). Proto je dobré věnovat reklamě dostatečnou pozornost, protože je to právě ona, která konkrétní hotel dokáže odlišit a zviditelnit oproti konkurenci. Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti webových stránek konkrétního hotelu s cílem zvýšit počet …moreAbstract:
The hospitality industry is a specific field with very strong competition (supply is significantly higher than demand). Thus it is necessary to be aware of the importance of advertisements because they can be the tool which characterizes a concrete hotel and raises its profile. The aim of this thesis is to propose some steps leading to increased traffic to websites of a concrete hotel so that the amount …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5052/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Online reputace hotelů v České republice
Michaela Kosíková -
Online reputace podniků automobilového průmyslu
Klára Baštýřová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Valerie Benešová