Bc. Aneta Podráská

Master's thesis

Význam a využití reklamy v hotelnictví

Advertisement Application in the Hospitality
Anotácia:
Hotelnictví je specifickým oborem, kde působí velmi silná konkurence (nabídka velmi silně převyšuje poptávku). Proto je dobré věnovat reklamě dostatečnou pozornost, protože je to právě ona, která konkrétní hotel dokáže odlišit a zviditelnit oproti konkurenci. Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti webových stránek konkrétního hotelu s cílem zvýšit počet …viac
Abstract:
The hospitality industry is a specific field with very strong competition (supply is significantly higher than demand). Thus it is necessary to be aware of the importance of advertisements because they can be the tool which characterizes a concrete hotel and raises its profile. The aim of this thesis is to propose some steps leading to increased traffic to websites of a concrete hotel so that the amount …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedúci: Ing. Eliška Smotlachová
  • Oponent: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management