Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací – Bc. Anna Mazánková
Bc. Anna Mazánková
Master's thesis
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received
Abstract:
Práce na téma „Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu a optimalizace produktu na základě získaných informací“ má za úkol v teoretické části ukázat jaké jsou možnosti ve výzkumu obecně a jak lze jednotlivé metody využít právě v automobilovém průmyslu. V praktické části uvádím příklady konkrétních výzkumů, které se v automobilovém průzkumu provádí a analyzuji jak je lze využít k optimalizaci produktu …moreAbstract:
This work deals with the topic of "Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received". Its aim is to show the the possibilities of marketing research in general and how different methods may be used in the automotive industry. Specific examples of research used in the automotive, found in the practical part of this work, show how research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v2vv0/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAZÁNKOVÁ, Anna. \textit{Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/jvfjra/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová