Milan Šebela
Bachelor's thesis
Moderní fyzikální enginy pro WebGL
Modern Physics Engines for WebGL
Anotácia:
S rozvojem hardwaru přichází další využití internetových prohlížečů přenesením interaktivní 3D grafiky. Technologie WebGL ukázala zatím největší potenciál pro vývoj 3D webových aplikací. Cílem této bakalářské práce bylo srovnat aktuální možnosti javascriptových fyzikálních enginů pro WebGL. Konkrétně byly integrovány opensource fyzikální frameworky. V rámci práce byla vytvořena experimentální aplikace …viacAbstract:
With the development of hardware comes another use of internet browsers transferring interactive 3D graphics. Technology called WebGL shows a lot of potentials for developing 3D web applications. The aim if this bachelor thesis is to compare actual possibilities of javascript physics engines for WebGL. Specifically we integrated opensource physics frameworks. Within thesis the experimental aplication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
Šimon Honal -
Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Aleš Koblížek -
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Martin Pruška -
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Antonín Pražský