Segmentácia trhu strešných krytín – Alžbeta Šupicová
Alžbeta Šupicová
Diplomová práce
Segmentácia trhu strešných krytín
Segmentace trhu střešních krytin
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na praktickou aplikaci segmentace zákazníků. Vychází z teoretické marketingové segmentace a uplatňuje ji na praktickém příkladě obchodní společnosti realizující prodej střešních krytin na slovenském trhu. Analyzuje sekundární data poskytnutá společností a primární data získaná dotazníkovým šetřením. Zjišťuje a odhaluje stávající tržní segmenty na trhu střešních krytin.Abstract:
This paper focuses on the practical application of segmentation. It is based on the theory of marketing segmentation and tries to apply it to the case of a company in building industry in the Slovak market. It analyses secondary data available from the company and primary data obtained from questionnaires. The paper determinates and identifies the existing market segments.Abstract:
Táto práca sa zameriava na praktickú aplikáciu segmentácie. Vychádza z teoretickej marketingovej segmentácie a uplatňuje ju v praktickom príklade obchodnej spoločnosti realizujúcej predaj strešných krytín na slovenskom trhu. Analyzuje sekundárne dáta poskytnuté spoločnosťou a primárne dáta získané dotazníkovým šetrením. Zisťuje a odhaľuje existujúce trhové segmenty na trhu strešných krytín.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Martin Fusko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24959
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Vítězslav Joura -
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Lenka ČARKOVÁ -
Výběr a posouzení krytiny šikmé střechy
Jakub Bouček -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková