Marketingová strategie firmy Exclusive Tours s.r.o. – Bc. Veronika Vaisová
Bc. Veronika Vaisová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Exclusive Tours s.r.o.
Marketing strategy of the Exclusive Tours s.r.o. Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je na základě zhodnocení aktuální situace podniku Exclusive Tours s. r. o., působícího v oblasti luxusního cestovního ruchu, vytvoření návrhů na změny v marketingové strategii společnosti. Diplomová práce zahrnuje dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na objasnění pojmů z oblasti marketingu a strategického řízení v oblasti marketingu pomocí literární …víceAbstract:
The subject of the diploma theses is based on the evaluation of the current situation of the company Exclusive Tours s. r. o. operating in the field of luxury tourism. The main target is to create suggestions for changes in the company’s marketing strategy. The diploma theses includes two different parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on clarifying concepts in the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Přemysl Barvík -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Anežka Humpolíková -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Ondřej Sellner
Název
Vložil
Vloženo
Práva