Hra a rozvoj volních vlastností – Simona BIERHAUSOVÁ
Simona BIERHAUSOVÁ
Bakalářská práce
Hra a rozvoj volních vlastností
Play and development of volitional characteristics.
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na celkový obraz dítěte od narození po dobu před nástupem do povinného vzdělávání, na rozvoj volních vlastnosti dětí hrou a využití hry jako prostředku pro jejich rozvoj učitelkami mateřské školy. Blíže jsem specifikovala volní vlastnosti, pozornost, roztržitost a relaxaci Zaměřila jsem se na hru, její úlohu a znaky, rozebrala jsem jednotlivé typy her a objasnila …víceAbstract:
In my bachelor's work I focus on the child's life from birth to the start of compulsory schooling, development of volitional characteristics through game playing and using games as a developmental instrument by teachers in kindergarten. I further examine children's volitional characteristics, attention, distraction and relaxation. I closely examine games, their characteristics and effects, separating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Identifikátor:
9751
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Radomír Jurdin
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIERHAUSOVÁ, Simona. Hra a rozvoj volních vlastností. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu
Iveta Freibergová -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry
Lucie Svobodová -
Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce
Markéta BUMBALOVÁ -
Relace a vlastnosti relací v pojetí běžné mateřské školy a mateřské školy pracující v programu M. Montessori
Markéta PAVLASOVÁ -
Mateřská škola
Miroslav Procházka -
Stanovení psychometrických vlastností výzkumného nástroje zaměřeného na vnímání asistenta pedagoga v mateřské škole
Leona HORVÁTOVÁ