Simona BIERHAUSOVÁ
Bachelor's thesis
Hra a rozvoj volních vlastností
Play and development of volitional characteristics.
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na celkový obraz dítěte od narození po dobu před nástupem do povinného vzdělávání, na rozvoj volních vlastnosti dětí hrou a využití hry jako prostředku pro jejich rozvoj učitelkami mateřské školy. Blíže jsem specifikovala volní vlastnosti, pozornost, roztržitost a relaxaci Zaměřila jsem se na hru, její úlohu a znaky, rozebrala jsem jednotlivé typy her a objasnila …moreAbstract:
In my bachelor's work I focus on the child's life from birth to the start of compulsory schooling, development of volitional characteristics through game playing and using games as a developmental instrument by teachers in kindergarten. I further examine children's volitional characteristics, attention, distraction and relaxation. I closely examine games, their characteristics and effects, separating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2009
Identifier:
9751
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Radomír Jurdin
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BIERHAUSOVÁ, Simona. Hra a rozvoj volních vlastností. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu
Iveta Freibergová -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry
Lucie Svobodová -
Alternativní vzdělávací programy v mateřských školách a jejich vlastnosti a funkce
Markéta BUMBALOVÁ -
Relace a vlastnosti relací v pojetí běžné mateřské školy a mateřské školy pracující v programu M. Montessori
Markéta PAVLASOVÁ -
Mateřská škola
Miroslav Procházka -
Stanovení psychometrických vlastností výzkumného nástroje zaměřeného na vnímání asistenta pedagoga v mateřské škole
Leona HORVÁTOVÁ