Bc. Filip Juřica

Diplomová práce

Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady

Search Engine Marketing - Practical Implications
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je výzkum zaměřený na význam časové urgence při rozhodování lidí o prokliku na reklamu a nákupu produktu. Na začátku přibližuje diplomová práce teoretické zázemí a rešerši literatury na témata digitální marketing, PPC kampaně a jejich význam, hierarchie a optimalizace, ale i vnímané naléhavosti. Druhá část práce se věnuje metodologii výzkumu, kde jsou představeny využité …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is research focused on the influence of time urgency in people's decisions to click on ad and product pur-chase. At the beginning, the thesis is focused on theoretical back-ground and literature review on the topics such as digital marketing, PPC campaigns and their significance, hierarchy and optimization, as well as perceived urgency. The second part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta