Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady – Bc. Filip Juřica
Bc. Filip Juřica
Diplomová práce
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Search Engine Marketing - Practical Implications
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je výzkum zaměřený na význam časové urgence při rozhodování lidí o prokliku na reklamu a nákupu produktu. Na začátku přibližuje diplomová práce teoretické zázemí a rešerši literatury na témata digitální marketing, PPC kampaně a jejich význam, hierarchie a optimalizace, ale i vnímané naléhavosti. Druhá část práce se věnuje metodologii výzkumu, kde jsou představeny využité …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is research focused on the influence of time urgency in people's decisions to click on ad and product pur-chase. At the beginning, the thesis is focused on theoretical back-ground and literature review on the topics such as digital marketing, PPC campaigns and their significance, hierarchy and optimization, as well as perceived urgency. The second part of the thesis …víceKeywords
PPC kampaně očekávaná urgence pocit nedostatku shody klíčových slov trendy ve výkonnostním marketingu performance marketing automatické strategie efektivita a optimalizace výkonnostních cpc kampaní PPC campaigns perceived urgency scarcity keyword match trends in performance marketing automatic strategies effectivity and optimalization of performance cpc campaigns
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixpds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Son Ngo -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Jakub Štumper -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Dana Hakavcová -
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
Irena Bártíková -
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
Tereza Litošová -
Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989
Jan KOČÍ