Vnímání CSR aktivit společnosti IKEA spotřebiteli – Gabriela Šebetková
Gabriela Šebetková
Diplomová práce
Vnímání CSR aktivit společnosti IKEA spotřebiteli
Consumer Perception of IKEA's CSR Activities
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a vlivem komunikace CSR aktivit na vnímání a chování spotřebitelů. Cílem této práce je na případu společnosti IKEA ověřit vztah mezi CSR aktivitami a komunikací firmy a jejich vlivu na vnímání značky a chování spotřebitelů. Společenské odpovědnost je v práci zkoumána ve vztahu k vybraným aspektům spojeným se značkou, jako brand image …víceAbstract:
This thesis explores the topic of corporate social responsibility (CSR) and the impact of CSR communication on consumer perception and behavior. The aim of this thesis is to verify the relationship between CSR activities and company communication and their impact on brand perception and consumer behavior using the example of IKEA. Corporate social responsibility is examined in relation to selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Pavla Zahradníčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia