Gabriela Šebetková

Diplomová práce

Vnímání CSR aktivit společnosti IKEA spotřebiteli

Consumer Perception of IKEA's CSR Activities
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a vlivem komunikace CSR aktivit na vnímání a chování spotřebitelů. Cílem této práce je na případu společnosti IKEA ověřit vztah mezi CSR aktivitami a komunikací firmy a jejich vlivu na vnímání značky a chování spotřebitelů. Společenské odpovědnost je v práci zkoumána ve vztahu k vybraným aspektům spojeným se značkou, jako brand image …více
Abstract:
This thesis explores the topic of corporate social responsibility (CSR) and the impact of CSR communication on consumer perception and behavior. The aim of this thesis is to verify the relationship between CSR activities and company communication and their impact on brand perception and consumer behavior using the example of IKEA. Corporate social responsibility is examined in relation to selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Pavla Zahradníčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94452