Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele – Martina Melušová
Martina Melušová
Bakalářská práce
Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele
Photography: Art of front pages of fashion magazines for capture cosumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fotografií na titulních stranách módních časopisů z hlediska redakce časopisu, ale i koncového spotřebitele prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy a pomocí ní zmapovat, které prvky body image jsou nejčastěji prezentované. Dále je cílem zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření vnímání fotografie na titulních stranách spotřebitele. Práce je rozdělena do několika …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is interest in deals with photos on the front pages of fashion magazines in terms of the magazine, as well as end consumers. The main objective is to analyze the picture on the front pages of fashion magazines through quantitative content analysis and use it to map out which elements of body image are often presented. Furthermore, the aim is to find out through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Michaela Lanáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití fotografie pro marketingové účely na sociálních sítích
David Lidmila -
Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele
Martina Melušová -
1. Teoretická práce: Fotografie v časopisu Živel 2. Praktická část: a) Alois Nebel b) Kroje, metal, katolická církev
Dušan TOMÁNEK -
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
Analýza nástroje IBM Connections pro podporu content / document managementu
Jiří Kalina -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Identifikace a analýza rizik při nasazení Enterprise Content management systému
Jaroslava Klegová