Veronika Boušková

Master's thesis

Ekonomie slevových kupónů

Economics of Discount Portals
Anotácia:
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího …viac
Abstract:
This thesis examines the effect of various factors on the sale of vouchers of group buying deals. The data for the analysis were collected from the website Slevomat for four weeks. The observation was performed daily at 8 a.m., 4 p.m., 12 a.m. Based on the existing literature and theoretical considerations, six hypotheses were formulated, three of which turned out to be consistent with the data. It …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
  • Vedúci: Marek Hudík
  • Oponent: Dušan Tříska

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38852