Automatizácia pracovných postupov v rámci home office prostredia – Zuzana Čellárová
Zuzana Čellárová
Bachelor's thesis
Automatizácia pracovných postupov v rámci home office prostredia
Automatizace pracovních procesů v rámci home office prostředí
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání Průmyslu 4.0 a s ním spojenou automatizaci pracovních procesů. Práce se věnuje automatizaci procesů na oddělení zákaznické podpory v globálních IT podnicích. Analytická část definuje a vyhodnocuje stávající pracovní procesy oddělení zákaznické podpory ve firmě sli.do s.r.o.. Využívá přitom dvě metody výzkumu, a to dotazník a rozhovor. Na závěr poskytuje návrhy …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the study of Industry 4.0 and the associated automation of work processes. The thesis deals with automation of processes in the customer care departments of global IT companies. Analytical part defines and evaluates the existing processes of the customer support department in the company named sli.do s.r.o.. It uses two research methods, namely a questionnaire and an …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na skúmanie Priemyslu 4.0 a s ním spojenú automatizáciu pracovných procesov. Práca sa venuje automatizácii procesov na oddelení zákazníckej podpory v globálnych IT podnikoch. Analytická časť definuje a vyhodnocuje existujúce pracovné procesy oddelenia zákazníckej podpory vo firme sli.do s.r.o.. Využíva pritom dve metódy výskumu, a to dotazník a rozhovor. Na záver poskytuje …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. František Müller, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Lukáš Veselý -
Ochrana znalostí a údajů v oddělení zákaznické podpory SW společnosti
Ján PAGÁČ -
Implementace podpory komunikace se zákazníkem
David Vysloužil -
Banka na telefonu - technická podpora internetového bankovnictví ČSOB
Markéta Kučerová -
Technická podpora kontinence u urologicko-onkolických pacientů s karcinomem prostaty - pilotní studie k využití Pressure Air Biofeedback Systems (PAB?)
Kristin OSCHATZ -
Školní informační systémy a jejich technická podpora
Stanislav Popelka -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Podpora technického vzdělávání na základních školách v České republice
Jakub Novotný