Petra Kadlčíková

Bakalářská práce

Chování spotřebitele v oblasti kávy v České republice a porovnání s vybranými zeměmi.

Consumer behavior in the field of coffee in the Czech Republic and comparison with selected countries.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat specifika chování spotřebitelů v oblasti kávy nejen na českém trhu, ale také ve vybraných zemích. V první kapitole jsou definovány klíčové pojmy týkající se chování spotřebitele a vlivů na něj působících. V druhé části je popsán kupní rozhodovací proces v jednotlivých fázích. Následně je definován marketingový výzkum trhu, který je v dalších kapitolách prakticky …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the specifics of consumer behavior in the field of coffee not only in the Czech market, but also in selected countries. The first chapter defines key concepts related to consumer behavior and its influences. The second part describes the purchasing decision-making process in individual phases. Subsequently, the market research is defined, which is practically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85847

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod