Náměty pro badatelskou činnost v hodinách chemie na ZŠ – Bc. Matěj Chvála
Bc. Matěj Chvála
Diplomová práce
Náměty pro badatelskou činnost v hodinách chemie na ZŠ
Topics for inquiry based activity in chemistry classes at secondary school
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vypracování 15 návrhů na badatelskou výuku chemie na základní škole včetně vytvoření metodických listů pro učitele a pracovních listů pro žáky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část uvádí důvody, které vedou k nutnosti tvorby takových typů úloh a jejich významu pro žáky základních škol. Dále se teoretická část zabývá vybranými komponentami …víceAbstract:
This diploma thesis aimed to the creation of fifteen suggestions for inquiry primary school teaching, including the formation of the methodical sheets for teachers and worksheets for students. The thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, there are introduced reasons for the essentiality of the formation of mentioned sorts of assignments and their value for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Bořivoj Jodas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chvála, Matěj. Náměty pro badatelskou činnost v hodinách chemie na ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Chemie / chemie - tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva