Bc. Loník Loník
Master's thesis
CRM v teorii a praxi
CRM in Theory and Practise
Abstract:
Jedná se o diplomovou práci, která popisuje využití strategie Customer Relationship Management, a to včetně analýzy dat a jejího využití v konkrétní společnosti z pozice teoreticky definovaných kategorií CRM. Diplomová práce na téma „CRM v teorii a praxi“ je zaměřena na analýzu procesu zakázky formou Customer Experience, během kterého dochází k nejčastějšímu jednání se zákazníky. Diplomová práce bude …moreAbstract:
The diploma thesis describes the use of the Customer Relationship Management strategy, including data analysis and its use in a specific company from theoretically defined categories of CRM. The diploma thesis on the topic "CRM in theory and practice" is focused on analysis in the form of Customer Experience, during the process of each order to the most frequent communication with customers. The diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tbots/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Lean & Agile Project Management and the challenges for its implementation in the SMEs
Nika Mrdalj -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Marek Dolníček -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Marek Bláha -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Eliška Muchová