Emoční inteligence a její souvislost s machiavelizmem – Kateřina REČKOVÁ
Kateřina REČKOVÁ
Bakalářská práce
Emoční inteligence a její souvislost s machiavelizmem
Emotional Intelligence and Its Relationship to Machiavellianism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit souvislosti mezi emoční inteligencí (EI) a machiavelismem. Ačkoli bývá EI obvykle považována za ryze pozitivní osobnostní charakteristiku, existují názory, že jedinec může své emoční schopnosti "machiavelisticky" zneužít k dosažení vlastních cílů. Teoretická část pojednává o historickém vývoji, pojetí a nástrojích měření obou konstruktů a snaží se integrovat dosavadní …víceAbstract:
This thesis seeks to investigate the links between emotional intelligence (EI) and Machiavellianism. Despite EI being generally considered a purely positive personality characteristic, some believe that an individual may misuse his emotional abilities in a Machiavellian manner in order to achieve his own goals. The theoretical part deals with the history, concepts and measures of both constructs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. František Baumgartner, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REČKOVÁ, Kateřina. Emoční inteligence a její souvislost s machiavelizmem. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sourozenecké vztahy v kontextu emoční inteligence
Martina Adamcová -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Karolína Benešová -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Radka Vondrušková -
Vztah emoční inteligence, osobní pohody a vybraných proměnných u nelékařských zdravotnických pracovníků
Klára Šiková -
Emoční inteligence a ego-obranné mechanismy u pachatelů trestné činnosti
Jana Horáková -
Emoční inteligence a klima školní třídy
Helena Zelníčková -
Rozvoj pozitivního sebepojetí a emoční inteligence dětí z dětského domova intervencí zážitkově-pedagogických aktivit
Magdalena Jarošová -
Emoční inteligence v předškolním vzdělávání
Nikola Chládková