Zkoumání faktorů definujících sociální znevýhodnění a jejich využitelnost při tvorbě podkladů pro diagnostiku – Bc. Klára OLŠOVSKÁ
Bc. Klára OLŠOVSKÁ
Diplomová práce
Zkoumání faktorů definujících sociální znevýhodnění a jejich využitelnost při tvorbě podkladů pro diagnostiku
The research of factors defining the social disadvantage and their applicability in the process of creating the foundations for diagnostics
Anotace:
Obsahem teoretické části práce bude popsat témata, kterými jsou - sociální kontext rodiny, vztahová vazba a její podoby, žák se sociálním znevýhodněním a sociální diagnostika. Dále se v této části budou vyskytovat pojmy úzce související s předchozími tématy. V praktické části práce bude rozvedeno, co bylo zjištěno při zkoumání faktorů definujících sociální znevýhodnění a jak je toto zjištění využitelné …víceAbstract:
The content of the theoretical part of my diploma thesis is description of topics - social context of fhe family, relational bindings and their forms, social disadvantage student and social diagnostics. Furthermore there will be key concepts closely linked to prior topics. In the practical part of my thesis will elaborate what was found by researching factors defining social disadvantage and how these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLŠOVSKÁ, Klára. \textit{Zkoumání faktorů definujících sociální znevýhodnění a jejich využitelnost při tvorbě podkladů pro diagnostiku}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwqaz1/.
Jak správně citovat práci
OLŠOVSKÁ, Klára. Zkoumání faktorů definujících sociální znevýhodnění a jejich využitelnost při tvorbě podkladů pro diagnostiku. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Děti s tělesným znevýhodněním
Kristýna Kupcová -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Sociální znevýhodnění jako bariéra ve vzdělávání na českých základních školách
Tereza Hrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 4. 2023