Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb – Anna Valková
Anna Valková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb
Analysis of Consumer Behaviour in the Wedding Make-up Services Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb. V práci je popsáno spotřebitelské chování generace Y a generace Z a rozdíly v chování mezi nimi. Zaměřujeme se na popis českého svatebního trhu a popis spotřebitelského chování v otázkách nabídky a propagace svatebních vizážistických služeb. Komparace chování generace Y a generace Z je součástí bakalářské …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of wedding makeup artist services. The work describes the consumer behavior of Generation Y and Generation Z, as well as the differences in behavior between them. We focus on describing the Czech wedding market and describing consumer behavior in terms of offering and promoting wedding makeup artist services. The comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Petra Halíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALKOVÁ, Anna. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwqsf2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Darknet market analysis and user de-anonymization
Tomáš Šíma -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior