Vizuální identita nadace Naše dítě – MgA. Dominika Hynková
MgA. Dominika Hynková
Diplomová práce
Vizuální identita nadace Naše dítě
Visual identity of the foundation Naše dítě
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové vizuální identity nadace Naše dítě. Cílem práce je na základě teoretické rešerše a analýzy současného vizuálního stylu vytvoření zcela nové vizuální komunikace. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu nezisková organizace, problematice důvěryhodnosti nevládních organizací v České republice a specifikám vizuální a marketingové komunikace v neziskovém sektoru …víceAbstract:
This diploma thesis deals with creating a new visual identity for the Naše dítě foundation. The goal of the thesis is to create a new visual identity based on theoretical research and analysis of the current visual style. The theoretical part focuses on defining the concept of a non-profit organization, the issue of trustworthiness of non-governmental organizations in the Czech Republic, and the specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Tereza Stehlíková, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva