Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému – Bc. Zuzana Vopálková
Bc. Zuzana Vopálková
Master's thesis
Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému
Primary education teachers attitudes towards the long-term trend of segregation of Romany children within Czech educational system
Abstract:
Předkládaná diplomová práce o 23 763 slovech základního textu se zabývá segregací romských dětí v českém vzdělávacím systému jako komplexním a dlouhodobým problémem, nicméně se zaměřením na postoje učitelů prvních stupňů k této problematice. V práci jsou tak popsány teoretická východiska problému, jakými jsou koncepty vzdělávací politiky aplikované v České republice, historie vzdělávání romských dětí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the segregation of Romany children wihtin Czech educational systém and contains 23 763 words of main text. This segregation is considered to be a comprehensive and long-term problem, however this thesis is pre-eminently focused on primary school teachers‘ attitudes towards this issue. Therefore theoretical bases such as concepts of educational policy applied within Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fff49/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Imrich Vašečka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Lehotská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOPÁLKOVÁ, Zuzana. \textit{Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/jwuhdz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Policy and Social Work
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková