Lukáš Svoboda
Bakalářská práce
Marketingový mix Sklárny Květná
Marketing mix of Glass factory Květná
Anotace:
Bakalářská práce hodnotí současný stav nástrojů marketingového mixu sklářství Květná a zjistit, které z používaných nástrojů mají podstatný vliv na zákazníky sklářství. První teoretická část bakalářské práce se zabývá stručným shrnutím teorie marketingu, marketingovým výzkumem, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů modelu 4P – produkt, cena, distribuce a propagace. Druhá praktická část se skládá …víceAbstract:
The bachelor's thesis evaluates the current state of the tools of the Květná glassmaking marketing mix and determines which of the tools used have a fundamental influence on the glassmaking customers. The first theoretical part of the bachelor thesis deals with a brief reduction of the theory of marketing, marketing research, marketing mix and individual tools of the 4P model - product, price, distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva