Lucie POUSTKOVÁ

Bakalářská práce

Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten

Analysis of the Influence of Social Media on Shopping Habits
Abstract:
This Bachelor's thesis is focused on the analysis of the influence of social media, or else of social networks on shopping habits. The main goal of this thesis is to find out, if social networks actually have influence and can interfere in their user's thinking or their shopping decisions. If it is the case, then the goal is to determine, how big and severe this influence is and in which branch can …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze vlivu sociálních médií, potažmo sociálních sítí na nákupní chování. Cílem této práce je zjistit, zda-li sociální sítě mají vůbec nějaký vliv na jejich uživatele a jejich nákupní rozhodování. V případě, že ano, jak velký tento vliv je a v jaké oblasti je pociťován nejvíce.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POUSTKOVÁ, Lucie. Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta