Simona Klášterková

Bachelor's thesis

Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci

The change in approach of pharmaceutical companies in marketing communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit změnu v myšlení marketingu v originálních farmaceutických firmách za posledních několik let. Vyhodnotit zad v tomto ohledu došlo ke změnám nebo zda přispěla k změně například pandemie Covid 19. Zjistit jaké nástroje firmy používaly a jaké nástroje využívají nebo třeba plánují využívat. Pomocí průzkumu trhu od zjistit představy zákázníků a vyhodnotit jejich potřeby …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the change in marketing mindset within original pharmaceutical companies over the past few years. It seeks to assess whether there have been any changes in this regard or whether, for example, the Covid-19 pandemic has contributed to any changes. It aims to identify the tools companies have used and which tools they are currently using or planning to use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Ondřej Benda, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON