Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci – Simona Klášterková
Simona Klášterková
Bachelor's thesis
Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci
The change in approach of pharmaceutical companies in marketing communication
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit změnu v myšlení marketingu v originálních farmaceutických firmách za posledních několik let. Vyhodnotit zad v tomto ohledu došlo ke změnám nebo zda přispěla k změně například pandemie Covid 19. Zjistit jaké nástroje firmy používaly a jaké nástroje využívají nebo třeba plánují využívat. Pomocí průzkumu trhu od zjistit představy zákázníků a vyhodnotit jejich potřeby …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the change in marketing mindset within original pharmaceutical companies over the past few years. It seeks to assess whether there have been any changes in this regard or whether, for example, the Covid-19 pandemic has contributed to any changes. It aims to identify the tools companies have used and which tools they are currently using or planning to use …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
Mohamed Atwy -
Branding in the Pharmaceutical industry
SHAILESHKUMAR JOGANI -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková