Bc. Eva KADLČÁKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko

The Project of Marketing Strategy in Microregion Vizovicko.
Anotace:
Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového …více
Abstract:
The objective of the project of marketing strategy in microregion Vizovicko is to define the marketing mix that follows the given strategic goals. This strategy and the subsequently established marketing plan should help the management to clear up the long term way of work. The long term marketing strategy conception should help the presentation of this microregion to its inhabitants, tourists, enterpreneurs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 997

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLČÁKOVÁ, Eva. Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing