Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko – Bc. Eva KADLČÁKOVÁ
Bc. Eva KADLČÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko
The Project of Marketing Strategy in Microregion Vizovicko.
Anotace:
Cílem projektu marketingové strategie mikroregionu Vizovicko je vytvoření marketingového mixu na základě stanovených strategických marketingových cílů. Tato strategie a následně vypracovaný marketingový plán by měly vyjasnit směr, kterým se práce a úsilí členů seskupení má dlouhodobě ubírat. Vytvořená koncepce marketingové strategie by měla, po vypracování a realizaci navržených projektů v bodech marketingového …víceAbstract:
The objective of the project of marketing strategy in microregion Vizovicko is to define the marketing mix that follows the given strategic goals. This strategy and the subsequently established marketing plan should help the management to clear up the long term way of work. The long term marketing strategy conception should help the presentation of this microregion to its inhabitants, tourists, enterpreneurs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLČÁKOVÁ, Eva. Projekt marketingové strategie mikroregionu Vizovicko. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Adam Faldyna -
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Pavla BENDOVÁ -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Petr Vaněček -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie ve společnosti
Lucie Nechvílová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková