Model pro sledování hodnoty služeb podnikové informatiky: systémový/deterministicky chaotický model – Tomáš Filippi
Tomáš Filippi
Master's thesis
Model pro sledování hodnoty služeb podnikové informatiky: systémový/deterministicky chaotický model
Model for monitoring the value of enterprise Informatics: system / deterministic chaotic model
Anotácia:
Práce se zabývá hodnotou služeb podnikové informatiky. Podniková informatika je rozšířeným odvětvím a představuje součást každého podniku. Do oblasti podnikové informatiky patří nejen softwarové a hardwarové prostředky, ale i lidé, kteří s informatikou přicházejí dennodenně do styku. V současné době se prosazuje způsob řízení podnikové informatiky na stejném principu, jako řízení businessu. Předpokladem …viacAbstract:
This study deals with the value of ICT services. Enterprise Informatics is a widespread line of business and it is part of every company. There are not only software and hardware resources in enterprise informatics, but also people belong into and work with informatics every day. Currently, there are new trends how to manage enterprise informatics. Based on the same principles as for the business. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedúci: Tomáš Bruckner
- Oponent: Helena Palovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Procesní model poskytování sociálních služeb osobám se zdravotním postižením
Zuzana Agricolová -
Návrh a řízení služeb podnikové analytiky v kontextu řízení firmy
Martin Potančok -
Business model poskytovania fotografických služieb
Ľudmila Borošová -
Green ethics in business: Case study on sustainable Procurement in ICT
Khaled Omari -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Poskytování ICT formou služeb
Michal Hartman