Zavedení produktu na trh - software pro energetický management – Dita Nentvichová
Dita Nentvichová
Bakalářská práce
Zavedení produktu na trh - software pro energetický management
Product Implementation - Software for energy management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na přípravu podnikatelského plánu pro uvedení softwaru Variostep Edge od MicroStep-HDO s.r.o., který slouží k energetickému managementu, na český trh. Analyzuje trh, potřeby zákazníků, konkurenci a navrhuje marketingovou strategii a finanční plán. Cílem je najít efektivní způsoby, jak software představit cílovým skupinám, zdůrazňuje jeho inovativní přístup a adaptabilitu …víceAbstract:
This dissertation focuses on developing a business plan for introducing an energy management software Variostep EDGE by the MicroStep-HDO s.r.o. to the Czech market. It analyzes the market, customer needs, and competing products and suggests marketing and financial strategies. The aim is to find effective ways of introducing the software to target groups while highlighting its innovative approach and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Palatová
- Oponent: Jana Pokorná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Micro and Macro Aspects of Business Management
Anel Yeszhanova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský