Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Petr Chalupný
Bc. Petr Chalupný
Master's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů s nimi a jejich řízením. Cílem práce je představit vývoj koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky, zmapovat teoretická východiska této koncepce a vyhodnotit vliv zavedení manažera pro klíčové zákazníky v konkrétní společnosti s ohledem na dosahované obraty s vybranou skupinou klíčových zákazníků. V teoretické části …viacAbstract:
This thesis concerns about the role of key customer manager for key customers in developing relationships between key customers and management. The aim of the thesis is to introduce the development of the concept of relationships with key customers, to introduce the theoretical basis of this concept and evaluate the impact of the introduction of the key account manager in company, regarding to turnovers …viacKľúčové slová
Klíčová slova Manažer pro klíčové zákazníky řízení vztahů s klíčovými zákazníky konkurenční výhoda kategorizace zákazníků softwarový CRM nástroj obchodní plán marketing služeb Keywords Key customer manager key customer relationshipmanagement competitive advantage customer classification CRM software business plan marketing of services
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m3img/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Lukáš Hošek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Jiří Tomek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Matěj Peroutka -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Pavel Kobezda -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Vitaliya Baranyuk