Bc. Zuzana Chovancová

Diplomová práce

Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

The Project of Marketing Management Aimed at Competitiveness in the SmarTech Solutions, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou …více
Abstract:
This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chovancová, Zuzana. Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe