Principy interaktivity v esteticko-výchovné oblasti 21. století – Bc. Jana Čumová
Bc. Jana Čumová
Master's thesis
Principy interaktivity v esteticko-výchovné oblasti 21. století
Principles of Interactivity in the Field of Aesthetic Education in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce Principy interaktivity v esteticko-výchovné oblasti 21. století zkoumá nejrůznější přístupy interaktivity a jejích principů na poli pedagogickém, uměleckém a esteticko-výchovném. Diplomová práce sleduje pojem interaktivity a jejího vnímání v různých kontextech a přístupech. První kapitola se zaměřuje na samotný pojem interaktivity a užívání jejího významu. Druhá kapitola se zaměřuje …moreAbstract:
This diploma thesis called Principles of Interactivity in the Field of Aesthetic Education in the 21st Century presents different means of employing the concept of interactivity and their principles in three different areas: general-pedagogical, artistic and aesthetic-educational. This thesis explores the concept of interactivity and its perception in different contexts and approaches. The first chapter …moreKeywords
Interaktivita interakce estetická výchova umění principy metody pedagogika nová média muzeum galerie otevřené dílo interaktivní instalace aktivní knihy Interactivity interaction aesthetic education art principles methods pedagogy new media museums galleries open work interactive installations the active book
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u7urn/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Vztah diváka a interaktivní instalace
Petr HANŽL -
Interaktivní robotické performance a instalace. Performance autonomie strojů v robotickém umění Louise-Philippa Demerse, Billa Vorna a Survival Research Laboratories.
Hana Bělohradská -
Interaktivní instalace ve veřejném prostoru
Jaroslav DUFEK -
Využití Kinectu v interaktivních instalacích na Slovensku a v České republice
Adam Smaza -
Zprostředkování barokních památek Brna prostřednictvím aktivní knížky
Petra Fojtíková -
Socho, promluv! Aktivní knížka jako nástroj zprostředkování umění.
Martina Havlová -
Hornická Příbram: aktivní knížka
Jan Charvát -
Podívej se na to jinak... Cesta ke zprostředkování architektury prostřednictvím aktivní knížky
Veronika Kusáková