Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků – Radka ŠULÁKOVÁ
Radka ŠULÁKOVÁ
Master's thesis
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků
The integration of children with mild mental disabilities into mainstream elementary schools from the perspective of parents of pupils with no mental disabilities.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá individuální integrací dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků. V teoretické části je popsána osobnost dítěte s lehkým mentálním postižením, zejména pak možnosti jeho vzdělávání se zaměřením na individuální integraci. Připomenuti jsou také hlavní aktéři školské integrace. Praktická část je věnována výsledkům šetření …moreAbstract:
The thesis deals with individual integration of children with mild mental disabilities into mainstream elementary schools from the perspective of parents of pupils with no mental disabilities. The theoretical part describes the personality of a child with mild mental disabilities, especially the possibilities of education with a focus on integration into mainstream schools. This part reminds also major …moreKeywords
mentální postižení lehké mentální postižení vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením školská integrace inkluzivní vzdělávání běžná základní škola praktická škola podpůrná opatření učitel integrovaného žáka třídní kolektiv integrovaného žáka rodiče žáka bez zdravotního postižení rodiče žáka s lehkým mentálním postižením kvalitativní šetření strukturovaný rozhovor
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULÁKOVÁ, Radka. \textit{Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jy0xij/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠULÁKOVÁ, Radka. Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights