Jitka PIŠTĚCKÁ

Bachelor's thesis

Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

Customer Satisfaction Survey of Company LAC, Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena …more
Abstract:
The objective of this bachelor´s thesis was to determine the degree of customer?s satis-faction of company LAC and based on the analysis of the current way of the survey, the primary survey and its evaluation to suggest a methodology for measuring customer satis-faction in the company. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the findings related to the customer satisfaction in the B2B …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Accessible from:: 23. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PIŠTĚCKÁ, Jitka. Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications