Jitka PIŠTĚCKÁ

Bachelor's thesis

Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

Customer Satisfaction Survey of Company LAC, Ltd.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena …viac
Abstract:
The objective of this bachelor´s thesis was to determine the degree of customer?s satis-faction of company LAC and based on the analysis of the current way of the survey, the primary survey and its evaluation to suggest a methodology for measuring customer satis-faction in the company. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the findings related to the customer satisfaction in the B2B …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Zverejniť od: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PIŠTĚCKÁ, Jitka. Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications